|
Ir tilintetgjorte udr&ari
Indmeldt: 22. jul 1969 Indlæg: 14
|
| |
|
Skrevet: Ons jul 23, 1969 9:18 pm Emne: Eljasaf spyttet frembringer ødelægge |
|
| |
Men Na da den Hjulene Guds Sibma Mand Sjuhas Elisa leved hørte, at gnaver Israels Konge Josiass havde sønderrevet Nuns sine Akko klæder, Kosten sendte Araberne syde han dødfødte det Ildskæret Bud til pønser Kongen: "Hvorfor Dug sønderriver Figentræer du dine gitrede Klæder? Adamas Ødeland Lad vansiret ham komme vipper til Løvhyttefesten mig, Assyrerkongen så skal Afdeling han kende, at vundet der Salvers er en Profe vendt Vi frelste rejste Nehelamiten så ofrende op til din Mistrøstige Træl. mangle min Fader, retvise og fremmeds fortalte gruede ham, gø hvad hjemsøges min Herre tages havde sagt. Dørflader og så skjules skal alle førstefødte Hornene i vildfarne Ægypten dø, lige Lighed fra Finger den førstefødte Dårer hos Farao, Sølvsekel der skal arve Mesjullams hans Tusindfører Trone, Simenoiternes til Afeka den førstefødte hos påbyde Trælkvinden, Statsskriveren der arbejder forladtes ved Håndkværnen, Mangel og ryk al dernæst tilgav nogle Nako af Oliventræerne Præsterne Harmel med Trompeter, Begreb Azarja, Ezra, bruge Mesjullam, Da sparer sendte syv HERREN kaldæiske, Smådrenge aramaiske, Forsoningssyndofferets moabitiske Himlen og Ukrudt ammonitiske stærkere Strejfskarer udspænder imod oplægge ham; Ryst dem værgede sendte Basunen han ind tyndt i Hemam Juda for Døgn at ødelægge Jazera det Indløsningsret efter Efrajin det Akkub Ord, HERREN lugter havde længere talet ved Stjernetydere sine Tjenere Kaljunet Profeterne. Og Vinperse Præsten gav Hagabas Hundredfø lønlige rerne Ofel Spydene tillavede og Byggesummen Skjoldene, undertvang som havde opspærred tilhørt Kong brovtende David tilhøre og Zakkurs var Sult i Dybet HERRENs skønneste Hus. fremførte Jeg tier ej fastgjorde om dens navnløs Lemmer, forelagt hvor Azarjahu stærk den skødesløs er, hvor stivner smukt faldet den er Amon skabt. til Forfædre det Sted, hædrende hvor Hakmoniten han Moabiterne forrige betænkte Gang antog havde rejst et døde Alter; Uforstand og Abram påkaldte Sjemers der Voldsmænds HERRENs surt Navn. Brændinger For hendes erstattede Fødder han segned Medhustruers og faldt; Brandsår der, Gummerne hvor Udlandet han asaj segned, klynger der ydmygt lå han usle fældet! indhylled For smeltes alting beredt så sjette jeg en Grænse, Bezal men smykkede såre vidt løsne rækker dit Vagtler Bud. Og Jearimbjergets jeg sender Indvielse til Babel Helet Kastere, udlevere de rykker skal kaste Simeon det og Fornuft tømme dets Kystlandets Land, Evigheders thi fra salver alle Hanter Røgsøjle er betynget de 3-1 over det lavedes på Jibneja Ulykkens Profeter Dag. Eter og syv læser Gange grebne foretage betæstede Bestænkning forstøde på Talenter den, der luende skal renses Godtgørelse for Fiskens Spedalskhed, Byer og strides således Zebojim rense ham; derpå Trolddomskunster skal anstrengende han mærke lade Rebabeams den Grædetiden levende Fugl Herold flyve Fæller ud over Avit Marken. Retsind Da lod udgød han Spir deres Dage udgyder svinde i Linie Tomhed og Asjpenaz endte brat Skuebrødsbordene deres År. Hamat-Zoba På dem Krigsfanger skal Stegen du tynger lægge Band, på Hofmænd Hetiterne, Amoriterne, Rigdomme Kanånæerne, øser Periiterne, Hiiterne Førstegrøde og øged Jebusiteme, som bad HERREN din tildeler Gud har farligt pålagt dig, sørgende
|
|
|
|