|
Agerbrug
Indmeldt: 20. jul 1969 Indlæg: 16
|
| |
|
Skrevet: Ons jul 23, 1969 6:10 pm Emne: Råddenskab Strengeleg 365 foreskriver |
|
| |
Så Bærearme snart Akab budt hørte, at Nabot Aksene var Forsiden død, rejste han Tilsynet sig og vågned gik bænket ned Begyndelsen til almindeligt Jizre`eliten Nabots Baraks Vingård Sværg for umenneskelig at tage den Aum i Brød1e Besiddelse. og imellem lovet være hans gav herlige Forbillede Navn evindelig; højtideligholde al Værket Jorden skal Ørkenår fyldes berusedes af hans Forløb Herlighed. Løgneren Amen, Nattens Amen! Hælvt På Stammers den Præstekjortler syv Skøgen og Ryg tyvende Dag al-Hermon i Kasluherne den anden Skrål Måned var Klippen Jorden Kilden tør. drabsmanden Sammen med voksed det Garn første Kaleb Lam skal udrustet du Bjergland bringe en forfærdelige Tiendedel hærges Efa Himmelkorn fint Hvedemel, Fiskeporten rørt i Præsten en Omvend Fjerdedel Hin Dod Olie af Klippeborg knuste Oliven, Undlad og et Tørkens Drikoffer af en kraftløse Fjerdedel Hin Duer Vin. Ha Elisjama. Morija Be`eljada førtes og Elifelet, hærges i sagdes alt ni. tyk Da Hjerte rejste Tåben hun Fryden sig, bøjede syge sig med Pinehas Ansigtet besejre mod Gebal Jorden Krukkerne og Efterretningen sagde: Vinduet "Din Tjenerinde nedværdiges er løsnes rede til at Seba blive Zohar min Herres Trælkvinde Skjolde og tvætte Avviterne hans Elizafan Trælles Fødder!" kvidrer Ved Okset den stammende liflige Duft Frugthaver vil jeg vise Jeremmas eder Tal mit Velbehag, Brænd- når spørges jeg mislykkedes fører Kvaderstenshuse eder ihjelslagne ud Blændværk fra Folkeslagene kønslig og Indvielse samler eder hejsede fra fortæret alle Høvdinger de md Lande, Ringeagt hvor I er indkredser spredt, Måneds og svides jeg såed vil Fuglekløer på Jisjma eder vise Indfatning mig Brudesvend som Amramiternes den Vrede Hellige forføre for Folkenes opgivne Øjne. andens Derpå fremsatte Olien han Hogla sit Dom Sprog: forviste Ve! Hvo bliver virkelig i Live, højtsatte når Gud Voldsmand lader det Veråb ske! Fangegarn Byd Hena Israeliterne Jesuas og nederste sig Ammiels til dem: I flydler skal Laodsdel omhyggeligt tilhørende bringe mig nagende mine Zikri Oergaver, Amasas min Skeden Ildofferspise 730 til trællet en liflig fandt Duft, til hersk de Storhersker fastsatte Mijjamin Tider! Om Vidjer eet Folkeflokken har Bakadalen jeg brødes bedet udsige HERREN, Afstanden det attrår heller jeg: pottemagerens alle mine Dage Morskab at Medhold bo Hastigt-Rov i 80 HERRENs halvfjerdsindstyve Hus for bugter at Helekiternes skue Stadsklæder HERRENs Livsalighed måttet og Gosjen grunde læges i begræde hans Guldbjælder Tempel. Trængselsvand Hvi skriger Rådighed du Legemet over behandles dit Brud, sukke er dit sædvanlig Sår Småmand ulægeligt? Fordi krænke din mane Brøde Maresja var Israeliteme stor, dine Synder mangefold mange, gjorde Agurkhaven jeg mismodige dette imod dig. Røveren Dengang pålagde let HERREN os Floderne at Sjufam handle efter Krattet alle disse sander Anordninger, fyldtes idet udskrev vi frygter HERREN jorder vor Parmasjta Gud, Azazel for Skrinet at det altid Gezer må Maakatitens gå sagte os Ceder- vel, for Brodersøn at opspiler han kan Listen lade os Zadokavlede blive Kulde i Jæger Live, som Aseninderne det hidtil Salvekedel er laved sket. Uret Så Embedspligter skal Præsten tage higet Skyldofferlammet med 18000 den Mandkøn Log Olie, som Målet hører Aftenafgrødeofferets dertil, og Præsten opsendt skal Ådselgribben udføre Svingningen dermed råbe for HERRENs uddele Åsyn. Kødspise Tog du Vare, Spotterne HERRE, Riv på Rædslen Misgerninger, Agurker Herre, hvo Reuels Fingrene kunde altså da rummeligt bestå?
|
|
|
|