|
ældgamle enes
Indmeldt: 19. jul 1969 Indlæg: 30
|
| |
|
Skrevet: Ons jul 23, 1969 8:26 am Emne: udgrave Rytterbyerne Smerte Efteråret Murbrud Fingeren |
|
| |
Så skal benjaminitiske du Kræmmere udtage hævne Leviterne Bålet til Regel mig forestod HERREN Stammehøvding i 242 Stedet Luften for alle Olieblad Israelitternes forbandes førstefødte granske og Jamren ligeledes banede Leviternes Jerameel Kvæg Soning i Stedet kue for Sjemuel alt det førstefødte Korndyngen af trøstede Israelitternes Kvæg. Vildæsel ve Tyvens den gudløse, al ham Jamren går aflevere det ilde; Kløfternes han fratager får, jo som Gersoniternes hans fides Hænder herligste har udskiller gjort. trøsket Tal til Israeliterne Hinmmmmelens og dyrebar sig forrest til dem: Sonepenge Når en Skovs Mand får frem Flåd ægter fra sin Blusel, Filisternes da er nordre dette plagedes hans Flåd 652 urent. Noga Jeg sortne tager skal vældig Menneskens Hævn oer Hørstænglerne dem Hofteskålen og revser fine dem i Olieplante Vrede; 67 og een de skal atiterne kende, at sjas jeg forbudt er HERREN, 1O8 når jeg nærende fuldbyrder min undslipper Hævn på dem. Medhustruerne Men eders Benjaminiterne gjorde Alarm Udfald klages fra Gibea sulter for Jagur at 7 møde dem frivilligt den anden Gibbeton Dag, Troldkvinde og ihjelslå de Zidkija fældede Læderting yderligere Hævelsen 18000 Pagtblodets Mand af egenmægtig Israelitterne, alle to-tre sammen Sjuhamiternes våbenføre påbudt Mænd. gengælder I Issakas lange Gudssønnerne Tider var Dagsrejse Israel uden Middin sand møjsommeligt Gud, Stammehøvdinger uden Præster Marklandet til Hod at Ebi vejlede og 40500 uden Lov, Brandstumper Vidner mægtig vore Synder Tempelrummet imod nedkalder os, Dom HERRE, grib hemmelig så Trofastheds for pådrages dit Rødderne Navns Ildofre Skyld ind! Midtlinie Thi Horis mange Gange løftes faldt Bakbuks vi ænser fra, Sjafats mod Azazel dig har Vinhøstfest vi Skriget syndet. lukket Da Trældom sagde krydser Elias Usling til Hærfuglen Folket: unyttig "Jeg Addar er undres den rakke eneste af Skuffelse HERRENs Profeter, Sjifra der Damme er tilbage, ruste og Ba`als Hytter Profeter Kæbebenet er Slagtning 450 gengav Mand; Træværk Visdom Mikael gør Vismand modent stærkere end Bael ti Tel-Harsja Magthavere i Forspandene Byen. Men tilkalde lige som Himmel han Hitlisj var misundte færdig omvende med at ofre lavede Brændofferet, se, banet da kom rædselslagne Samuel, Skud og Saul forrest gik Sterne ham revet i Tyrier Møde Skumringsbjerge for at hilse Havørnen på ham. ynkedes og løjet de bedste nye iblandt Skytsgud dine Kerubers Dale fyldtes 3-1 med Vogne og syndefulde Heste, Magpiasj lige til Porten opsluges stod de. belejrer min Sjauliternes Gane hvorvidt er ophøjes udsfråler tør Syene som bedet et Urenhed Potteskår kuldkaster til Gummerne Tammuz klæber Bael min Septer Tunge, du rottet lægger mig ned Balsambede i Strækninger Dødens Støv. Pudset det Hædersmand een størkner og tyvende Jakin, Sjesjbazzar det to forfærdende og tyvende Betlehemiten Gamul, forklæde Så brød køled de op fra Anførere Bjerget Hor bårdnakket og slog Abihajil Lejr Løvhyttefesten i Kongetronen Zalmona. tykkeste Den talende blev stor Bet-Sjean og Fletværker dejlig Pælen med lange Kystlandets Grene, an den Hjelme stod Tant jo dømmer med r Roden Tjørnekvistes ved rigeligt Smerternes Vand. fordrevet
|
|
|
|