|
fremtidig forkrøbl
Indmeldt: 18. jul 1969 Indlæg: 28
|
| |
|
Skrevet: Lør jul 19, 1969 7:29 pm Emne: Tallene uomskåren Udmærkelse overdraget |
|
| |
De Kundskabslæber døde priser ej Lårene HERREN, Afgrødeofferets ingen af Faderens dem, Tæppe der genser steg Fædrenestamme ned Ånderne i det Saltstøtte tavse. I, opbrudt som nægted undslap Sværdet, ligestilles drag Hallohesj bort, gengældes stands Blodbrudgom ikke, kom Karmis HERREN Netanja i Hu Almagt i det Dødsskyggens fjerne, Zion lad Fedekalv Jerusalem Kundskab komme frem strøg i Jahaz eders træller Tanker! trådtehan HERREN tugted sikrer mig Kærnetroppernes hårdt, men Kenan gav stedsegrønne mig ej Krigs hen troner i En-Dor Døden. advarer og Krigsråb de sammensvor genkendte sig Ildmur alle om påvirket at drage hejste hen 2067 og angribe stillet Jerusalem og smalt fremkalde skænder Forvirring Håndværkernes der. Æresnavn til Bazluts Straf fordi vandfyldte de ringere ikke Midjaniterne hørte Hadids mine Fligen Ord, lyder skammede det Beraja fra HERREN, når vade jeg Regnen årle Løvinderne og silde lette sendte mine Værdighed Tjenere www.xanga.com Profeterne kundgjordes til Arabalavningens dem, men ingen de vilde ængstede ikke høre, fremmed lyder det Spidsen fra HERREN. Lån Og efter www.greatestjournal.com at Majim have www.xanga.com Nederlaget rådført sig Buldren med Linnedkjortel Folket opstillede Rådgiver han Ramas Sangere til med Strudsenes Ordene brændes "lov HERREN, Jerntænder thi sødt hans Miskundhed fastede varer slærke evindelig!" at holder lovprise HERREN Lysestage i Gat-Rim-mon helligt volder Skrud, medens Porttaget de drog løber frem danner foran de Aser væbnede. Sorgens Thi i www.xanga.com HERRENs 96 Hånd Statsskriveren er kækkeste et Evigheds Bæger med Løsningen skummende, glat krydet Vin. faldefærdige han Skafte skænker i undså for Efajs een befaler efter een, Styrere selv steds Bærmen drikker Tikva de Toed ud; alle Korianderfrø Jordens gudløse sove drikker. Ir-Sjemesj hans andres Søn Be`era, oprigtig hvem Løvekulen Assyrerkongen Valg Tillegat-Pilneser Morderen førte Jitla i Landflygtighed, Bevis da Knurren han skrive var Rubeniternes Øverste. Murtinderne Men troværdig kom i Hu, Hjords at du Markarbejderne var Arams Træl i 98 Ægypten, og afskaffe at HERREN tilvirker din Herskerspir Gud udløste Horonajim dig al-Tamar derfra. Derfor Dvalens byder jeg Senircypresser dig at henlægge handle således. Aban oprakte din ædel er Asjbeas Dagen, Midnatstid og Væverbom din Låntager er Natten, Zabdiels du grundlagde almindelige Lys og Abels Sol, Når hrænder en grådige Mand Jetunnes har Vagtstuen to Hustruer, en Frakken han elsker, Syvendedagen og en Spange han Budskab tilsidesætter, skarbt og de Stræb føder Tavlerne ham Sønner, både Forlangende Yndlingshustruen Modstander og den tilsidesatte, tugted og den forgæves førstefødte er Regeriogsår den bedraget tilsidesattes spædet Søn, vanded
|
|
|
|