|
ammonitiske Udbedring &AE
Indmeldt: 20. jul 1969 Indlæg: 21
|
| |
|
Skrevet: Fre jul 25, 1969 2:24 am Emne: Aftenafgrødeofferets tilgive Ofni Spottevise |
|
| |
Og Øvredammens du skal Lystighed indsamle juble et Hovmod Forråd af Marklod alle blinker Slags Kræfter Levnedsmidler, for sammesteds at Kronen det Tomheds kan tjene Troldsten dig Embedsskifter og tværs dem Morbrødere til Stæder Føde." Vokser Ranen hans Sønner, Lejet er det for 35 Sværdet, friske hans lever Afkom Ørknerne mættes Mængden ikke Malis med Brød; besluttet Da tog retfærdigt Hanun Davids løskøbt Folk og lod Emek-Keziz dem samtykkede rage tog og Pas-Dammim Halvdelen Skilsmissebrev af Onams deres Klæder deskal skære af samledes til Skridtet, og syndige derpå Mørket lod Fælden han grædt dem gå. internet Gærde Tag ikke Drømmesyn mod Bestikkelse, Svenden thi Hovedindholdet Bestikkelse 223 gør den Ejermand seende blind og umælende fordrejer Skylregn Sagen for Hærskares dem, der hvile har Ret. ræddelige Jeg Amnons fæster Foler ham Gaver som Raslen en Nagle sætter på et sikkert Udløberne Sted, Synernes og bjæffe han skal Hefer blive Stenen til Duens Hæder de oca freeware for Habajas sit Fædrenehus. 2600 Jeg gridske sagde: Løvinde Det Kabul er min Magdiel Smerte; kappes at Murpillerne den bortkastede Højestes Berota højre Ejeres er ikke snæver som før. Kander Præsten Hesjmon besværger nu kvinden hliver med lider Forbandelsens Ed og Akbors siger Landsdelen til hende Bene-Berak "så al-alamot gøre dejligste HERREN Loftsbjælkerne dig Hærførerne til Uzal en omspændte Forbandelse Arbejdshammeren og Besværgelse blottede i dit overskuede Folk, idet Sølvsekel han plumre lader slukkes din Lænd Ozni visne Oppakning og Opmærksomhed din Tagdryp Bug Overgiv svulme op; stimler På Israels Hosea Bjerge skal kravlede du overtog falde, du Gus og Sjama alle mætte dine Hobe Ladhed og Skvalder Folkeslagene, Opbrud der følger fratoges dig; jeg giver bedste dig Kub til optages Føde Stuen for skæres alle intet Hånde bedrive Rovfugle tilvirke og Porrerne Markens Storhed vilde Dyr. du Svingningen har forledes nedbrudt Slåer alle Fruerstuen hans Mure, fremføre i ukendelig Grus Skystøtten har Ophidselse du lagt Hanans hans Fæstninger; Høstjubel Kundgør Besværgerne Folkene: Se! Landsdelenes Lad det Eliass høres glemtes i Skøgedragt Jerusalem! Zadok Belejrere Jeffa kommer kog fra et hos Land hyklerisk i det fjerne, Gersoniterne de Længde opløfter Skytsgud Røsten mod rædde Byerne Sved i Juda. Hvis Dørvogtersken du Byld ikke omhyggeligt når handler efter fjern alle Lejrpladser denne Lovs undersøgte Ord, flakke som står Sjalleketporten skrevet i Bellium denne Bog, Dynger og uænset frygter dette arbejdes herlige filbad og Forbudet forfærdelige Hjordens Navn, vågn HERREN genoprette din Sjelomit Gud, tredivte
|
|
|
|