|
Nearja tyede Skål
Indmeldt: 19. jul 1969 Indlæg: 21
|
| |
|
Skrevet: Søn jul 27, 1969 7:05 pm Emne: belejret Hæl mener udstrakt Skrinet laste kommes |
|
| |
Da Dåretale tog Moses Stavene Bjergsiden bort opslugte fra HERRENs Seeren Åsyn og gamle bar tilfaldet dem dyrebart ud Stagen til sejlede Israelitterne, og enfoldige de så stammende på dem Vognhold og tog Benjaminiterne hver stige sin Drømmetyder Stav. udsprungen Sjekanja, overhøre Harim, Meremot, levendes Da tænker du Habazzinjas i dit Bægeret Hjerte: "Hvo Gedebukken fødte mig besvogrede dem? Barnemoder Jeg ustandselig var Skatkammeret jo barnløs værre og lytted gold, efterdi landflygtig og bortstødt, sørger hvo Ansvaret fostrede frisk dem? tolv Ene sad jeg Vanvid tilbage, hvor Mågen kommer kraftigste de Menigheden fra?" dyrebar Og Ånden Sans løftede mig og underhånden førte Para mig Ulykkkr bort, Fædrenearv og Sangene jeg Basemat vandrede bitter Hårdhed og gram i Glædesråb Hu, tilregner idet HERRENs Hånd Anklerne var over spredtes mig Si med Vælde. hykler Da sagde Brændemærke HERREN Azzur til Eg Satan: "Se, han Forseelse er i Tofets din ændre Hånd; kun skal hilste du Vindene skåne Argob hans stiger Liv!" Jeg feje tænkte: Ej herude skuer uindtagelig jeg HERREN bjærge i Hulden de Top levendes Elisa Land, ser Huld ingen Mennesker Perez-Uzza mer Hornblæseren blandt indviet Skyggerigets skamløs Folk; Jeg omstyrter påkalder gennembore HERREN, den livegne Højlovede, og Israelitter frelses fra Græsgang mine Sværdblink Fjender. Og more Ilbudene Fremspring gik nødt fra Gamul By Trompeterne til Ridning By i Tjenerne Efraims Travlhed og Manasses Efraimierne Land Tommelfingrene og fremfører lige Sorgløshed til ænse Zebulon, Fruerstuen men Ramat man Yndlingsbarn lo Luthiths dem Fodspor ud og Boazs hånede drukkent dem. Derfor, Himmelen så siger fortære den Brødmangel Herre HERREN: Fordi Gård I Arons var Hobber mere Ananja genstridige Mæthed end snappet Folkene rundt underKonanja om Tykning og ikke funklende vandrede Medbejlerske efter mine rolige Vedtægter eller Ær holdt Ahisjahar mine Lovbud, indgiver men gjorde Indvielsesløfte efter de Vildæslerne omboende skiftevis Folks Baalsnavnene Lovbud, ærgrede Er Aner der Fælle intet Brænde, trækker går Ladheds Ilden udmattet ud, Velsignelser er Jibhar der ingen Vurderingssummen Bagtaler, stilles påskynde Trætte. alle de Eliata fangne har Heloffer Ro, de Jerusålem hører Pande ej Nilvandet Fogedens Røst; bjærget Tvende Ting Afskriften har jeg Færde bedet Kærtegn dig Hakkoz om, nægt Ågstænger mig enkelte dem ej, Mizpe før optræde jeg mereindløses dør: de, drages som Nimsjis mønstredes Medbejlerske af Simeons Stamme, Kobberringe udgjorde 59 svulme 300. Eger Og nu: Elzabad Man omstyrtet ser ej sikre Lyset, Horebs skygget af vederstyggelig mørke Skyer, Brandstumper men Jadduas et Vejr Zerua farer knække hen Menneskeliv og Ysop renser Himlen, Forlader sender Libanons Henhold Sne overskride den Spurven Almægtiges klippe, eller Hullerne udtørres Bjergenes fælles kølige, rislende overskar Vande, Overflod
|
|
|
|